dimarts, 27 de juliol del 2010

Intentant ser un salvatge


Surto de Qassiarsuk amb la motxilla a l'esquena, amb lo just i necessari per sobreviure uns dies per el mig de la naturalesa. Vaig direcció el front glacial Kangailliit Sermiat, ja que, m'han comentat que és el més actiu de la zona, i es troba a una distancia raonable, 30 quilometres.
Passo tot el dia caminant sota la pluja i la boira, així que no faig més que posar a prova l'orientació. Durant el trajecte nomes he pogut veure els llacs i les cascades que hem queien aprop. Ja arribant el final de la jornada he trobat una cabanya de caçadors, cosa que m'ha anat molt bé, així he evitat plantar la tenda el mig de la pluja.
A l'endemà reprenc la marxa també sota la pluja, fins arribar el front glacial. La resta de dies me'ls passo també sota la pluja, però ja posant la tenda.

Com anècdota, l'ultim dia tornant cap a Qassiarsuk, vaig pescar una truita amb la mà, que estava pujant pel riu. Després me la vaig cuinar a la planxa.

El cap d'uns dies de l'aventura solitària, volia a depurar la tècnica de pescar a mà, així que vaig anar a un riu que hi ha a 7 quilometres de Qassiarsuk. Un cop allà em vaig despullar, i només amb botes d'aigua per poder-me moure amb agilitat per dins el riu, em vaig disposar a pescar a lo salvatge. Primer vaig vaig pujar riu a munt, buscant una pedra gran que es poguessin amagar a sota. Un cop localitzada la pedra quedava posar la mà a sota per comprovar la presencia. Quan vaig posar la mà em vaig sorprendre de la gran quantitat que hi havien. La tècnica és que elles es posen mirant a la corrent, i tu poses la mà per sota el seu ventre i acariciant-les, les vas agafant fins que arribes el cap, aleshores força i un cop sec sobre el cap. Fins aquí la lliçó de pesca a mà per avui.

3 comentaris:

  1. Isma, Es tot una aventura aixo de pesca amb la ma! Que maco deu ser. Recorda que algun dia hauras de tornar el nostre planeta sorollos, amb essers vius, cntaminat i tu ya saps.. eh ! Numes t'ho recordo per si t'havies oblidat ;)

    Laura

    ResponElimina
  2. Algun dia haurem de provar de fer el salvatge i pescar a ma per algun riu de per aquí.

    ResponElimina
  3. JAJAJJAAJ Això de despullar-nos al riu i treure animals salvatges em recorda molt a quelcom que vam passar junts!!! xD ajajajaj Que gran que ets!!!

    A vere quan mos tornem a veure!!! Si et ve d gust fer una excursió acompanyat per Catalunya compte amb mi eh! :) Una abraçada ben forta company!! Salut!!

    ResponElimina